آشنایان ره عشق

راهیست راهِ عشق که هیچش کناره نیست، آن‌جا، جز آن که جان بسپارند، چاره نیست

راهیست راهِ عشق که هیچش کناره نیست، آن‌جا، جز آن که جان بسپارند، چاره نیست

اینجا دلی گرفته

شنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۲، ۰۱:۱۰ ب.ظ


دلی گرفت از هوای شهر

دلم تنگ شد در فضای کینه و دروغ و جهل

دلم یاد کرد یاد مردان شور و عشق و حق

دلم خواست هوای کرب وبلا

دلم گفت دور است و پای لیاقت تو کوتاه

دلم رفت در فضای عهد دعا

در دلم خواندم:

اللهم اکشف هذه الغمه عن هذه االامه بحضوره و عجل لنا ظهوره

و دلی که شکست از برای تو

یاصاحب الزمان

پ ن:ان الله فی قلوب منکسره

پ ن2:خودت کمک کن یه سر به یوموری تپه بریم انشالله

زیارت شهیدی که گمنامی را برگزید

تابستون تموم شد دیگه آقا

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۲۳
میرساجد سیدموسوی

دلی گرفته

دعای عهد

نظرات  (۲)

۲۳ شهریور ۹۲ ، ۲۱:۲۰ علیرضا مهری

سلام

خوش آمدید

یاعلی

پاسخ:

سلام

علی یارتون انشالله

۲۴ شهریور ۹۲ ، ۰۰:۰۴ مجید خسروپور
سلام سید!
پاسخ:

سلام سرور

ببین ما رو به چه روزی انداختی؟؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی